Υπάρχω...



Το ότι γράφω πάνω σε μια χαρτοπετσέτα δεν με πειράζει καθόλου.
Θα μπορούσε εξίσου να ήταν κόλλα αναφοράς, τετράδιο, χαρτί υγείας ή φύλλο πορείας.
Γράφω γιατί έχω ανάγκη να το κάνω.
Μέσα μου γίνονται ζυμώσεις, πάλες , ανακατατάξεις, απεργίες, πεζοδρόμιο.
Υπάρχω και είναι η αναμφισβήτητη πραγματικότητα.
Ανοίγω το δρόμο μου
Αγωνίζομαι, προσπαθώ, τρέχω, σκοντάφτω, συνεχίζω, ζαλίζομαι, συγκρούομαι,ανεβαίνω, λιποθυμώ, ενθουσιάζομαι.
Ζω, υπάρχω και το φωνάζω.
Έχω διέγερση, όλα μέσα μου γίνονται μύλος, αλήθεια, ψέμα, πραγματικότητα,
φαντασία, καρφώματα, λάσπη, αισθάνομαι ανέτοιμος, ψιθυρίζω πως υπάρχω,
οι μέρες περνούν, έχω άγχος, βρίσκω δύναμη το ξεπερνώ, πίνω νερό, τρώω, σκέφτομαι, παίρνω κουράγιο, γελώ χωρίς αιτία έτσι για να γελώ,η κλαίω γιατί υπάρχει αιτία.
Διαβάζω, θέλω να μορφωθώ, ζηλεύω γιατί δεν μπορώ να γράψω, βρίζω,
θυμώνω χωρίς λόγο, καπνίζω πολύ η λίγο, περπατώ, τρέχω, παίζω ποδόσφαιρο η βόλεϋ χωρίς να ξέρω έτσι για να παίζω, χάνω λεφτά, παίρνω λεφτά, συζητώ,νοσταλγώ ωραίες στιγμές, θυμάμαι, παίρνω άδεια, γυρνώ, 10 μήνες,προβληματίζομαι, περιμένω.
Το χαρτί αργεί, αγωνιώ, χαμένος χρόνος.
Ο κύκλος έγινε πολύγωνο, δεν τη βρίσκω....
Αναζητώ την σήραγγα.
Το τούνελ θα είναι σκοτεινό.
Πρέπει να περάσεις οπωσδήποτε από σκοτάδι για να βρεις το φως.
Ο κύκλος , κάνω όνειρα, βλέπω το μέλλον, είμαι σίγουρος, αμάξι σύμβολο "ανωτερότητας" ωραίο ντύσιμο, σνομπάρισμα, γοητεία-γαρδένιες πουλάει η Γεωργία- εκδρομές, σύλλογοι, πολιτική, εργασία και ανέβασμα της σκάλας, πρόσεχε τα κομμένα σκαλιά....
Τραγουδώ με μια άσχημη φωνή, θαυμάζω πάντα τα ωραία, χαϊδεύω τα όμορφα μωρά, ακούω μουσική ποπ, ροκ, φολκ, και λαϊκιά.
Προτιμώ τα τραγούδια με "νόημα", μ΄ αρέσει ο χορός αλλά δεν χορεύω γιατί δεν ξέρω βλέπω σινεμά, πάω θέατρο, διαβάζω εφημερίδα και έχω για σπίτι μου ενα ξένο.
Κάνω το καλό από αίσθηση, είμαι άτυχος, δεν κερδίζω, μ΄ αρέσει η ησυχία και το ημίφως, ξαπλώνω, κοιμάμαι, ξυπνάω, γυρνάω έως τα μεσάνυχτα, βαριέμαι, έχω απαιτήσεις κρυώνω γιατί δεν φοράω φανελάκι, μαλώνω για την αίσθηση της δύναμης, παίρνω τηλέφωνο, έχω πονόδοντο, κοιτάζω φωτογραφίες, γράφω γραμμα, πλήττω, κάνω βόλτα, το σκάω στο χωριό πίνω για κέφι, χάνομαι στο πλήθος, συχαίνομαι το πλήθος και τις φωνές, ρομαντζάρω στη θάλασσα, κάνω μπάνιο στα κρύα νερά, κάθομαι όρθιος, ακούω για να ..δω, περπατώ ακίνητος, διαβάζω λευκά βιβλία, γράφω χωρίς μολύβι, πετάω στο έδαφος, φοράω τα ίδια ρούχα, ποτέ γραβάτα, κυνηγώ τον εγωισμό, ψάχνω τον άνθρωπο, αναζητώ την αλήθεια.......
Όπως βλέπεται όλα είναι μύλος, καζάνι , τριβείο, νταμάρι.
Το μυαλό θολώνει, η καρδιά χτυπάει, το σώμα έχει ανάγκη.
ΥΠΑΡΧΩ και ψάχνω να βρω τον εαυτό μου.

Γραμμένο στις 28-3-1976