ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

40 χρόνια εργασίας νομίζω ήταν ...αρκετά!!

ΝΑΟΥΣΑ.jpg
Έφτασε λοιπόν η ώρα που τελείωσε για μένα ο εργασιακός βίος. Δεν έχασα ευκαιρία λοιπόν και αμέσως το έριξα στο απωθημένο μου όνειρο, στα ταξίδια , σε τόπους πρωτόγνωρους, άγνωστους, ονειρικούς στην πολύ όμορφη χώρα μας. Για μια βδομάδα λοιπόν περιηγήθηκα στην δυτική Μακεδονία την οποία σχεδόν στο σύνολο της δεν έτυχε να επισκεφθώ ποτέ μέχρι τώρα.Οι εντυπώσεις μου άριστες, γεμάτες από θαυμασμό και δέος για την ομορφιά της φύσης και των έργων των ανθρώπων που αντίκριζα αλλά και για την ευγένεια και καλοσύνη των ανθρώπων που συνάντησα.......
Αν θα μπορούσα με αυτές τις πρώτες εικόνες και τις μικρές βόλτες που έκανα στις μεγάλες πόλεις της Δ. Μακεδονίας να κάνω μια αξιολόγηση, ασφαλώς την πρώτη θέση έχει η Καστοριά με την υπέροχη «παραλιακή» της διαδρομή, με δεύτερη την Νάουσα με το αμφιθεατρικό της σχήμα και το πολύ ωραίο πάρκο της, και στη τρίτη θέση, η Φλώρινα με το αξιόλογο και προσεγμένο μουσείο, τα πολύ ωραία και καλοδιατηρημένα αρχοντικά της και η Έδεσσα με τους καταρράκτες και το
«Καναβουργείο» της ένα εντυπωσιακά διακοσμημένο ένα εντυπωσιακά διακοσμημένο εστιατόριο, διατηρώντας μέσα τις παλιές του μηχανές. 
Καλή εντύπωση επίσης μου άφησε η Σιάτιστα με τα πάρα πολλά, παλιά αρχοντικά της, που όμως ρημάζουν αναξιοποίητα.
Η Βέροια μου φάνηκε αδιάφορη , ενώ η Κοζάνη και ιδιαίτερα τα Γρεβενά, αφιλόξενες και απάνθρωπες, μου θύμισαν πολύ τις απρόσωπες μεγαλουπόλεις τις Αττικής.
ΦΛΩΡΙΝΑ.jpg
ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ.jpg


ΣΙΑΤΙΣΤΑ.jpg
Σιάτιστα