Δεν με λένε Θωμά όμως θα ήθελα να δω το σημάδι από το "καρφί".


Είπα να απαντήσω στην αγαπητή "Τόνια Μ." μετά τις εκλογές της 6 Μαΐου για να αποκλιμακώσουμε το θέμα από την προεκλογική πολιτική επιβάρυνση, να το δούμε πιο ψύχραιμα και απλά. Όμως με τη σημερινή ανάρτηση στο http://loutraki1.blogspot.com/2012/05/blog-post_2316.html και μετά το σχόλιο με αιχμές εις βάρος μου που γίνεται εκεί, από μια υπαρκτή (αν και ανώνυμη) δημόσια οντότητα όπως το εν λόγω blog, θα πω σήμερα μερικά πράγματα.
Ξέρετε, έχω συνειδητά επιλέξει ο δημόσιος λόγος μου να είναι επώνυμος, με θάρρος και παρρησία αναλαμβάνω την ευθύνη των όσων γράφω με το ονοματεπώνυμο και τη φωτογραφία μου. Ακόμα περισσότερο έχω αναρτήσει στο ΣΟΛΥΓΕΙΑ μια σειρά απο αυτοδεσμεύσεις μου απέναντι στον αναγνώστη του blog ανάμεσα στις οποίες αναφέρω και το εξής: " Υποστηρίζω το δικαίωμα του καθενός στην ανωνυμία όταν οι δημοσιεύσεις, οι έρευνες ή οι απόψεις του, τον εκθέτουν σε κίνδυνο για τη ζωή η τη δουλειά του".
Λοιπόν για να δώσουμε ένα τέλος ...ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ και εγώ και έτσι θέλω την νεολαία.
Να ενδιαφέρεται για τα πάντα (πόσο μάλλον για την πολιτική), να ενημερώνεται να συμμετέχει, να αγωνίζεται για τα δίκια της, να έχει άποψη και θέση. Πολύ δε περισσότερο χαίρομαι όταν νέοι χωρίς να παπαγαλίζουν , μπορούν να στοιχειοθετήσουν να στηρίξουν και να αντιπαραβάλουν τις απόψεις τους με κάποιον που διαφωνεί με αυτές.
Πολύ θα το χαιρόμουν λοιπόν να βρισκόμασταν στο σπίτι της Τόνιας Μ. μαζί με τους γονείς της να κάνουμε μια κουβέντα για όλα αυτά, κάτι σαν συνέντευξη, τα οποία βεβαίως θα δημοσιεύσω και στο ΣΟΛΥΓΕΙΑ.


Δεν με λένε Θωμά όμως θα ήθελα να δω το σημάδι από το "καρφί"....
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΗΣΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ