Ελεύθερος ο Λάκης Γιαννιδάκης. Τι δήλωσε αμέσως μετά.


 Πριν από λίγο τελείωσε η νέα μου περιπέτεια αφού με εντολή του Εισαγγελέα αφέθηκα ελεύθερος και βρίσκομαι πλέον στο σπίτι μου κοντά στην οικογένειά μου την οποία καρδιοχτύπησα για μια ακόμα φορά. Το τηλέφωνο έχει σπάσει κυριολεκτικά και τα μηνύματα έρχονται βροχή.
Ειλικρινά με συγκινείται , σε απίστευτο βαθμό. Τέτοια αγάπη....!!
Είμαι αρκετά κουρασμένος και δεν το κρύβω και αρκετά ψυχολογικά καταβεβλημένος.
Αύριο πρώτα ο Θεός που θα έχω συνέλθει θα τα πούμε αναλυτικά.
Την ιστορία της σύλληψής μου την γνωρίζεται .
Πριν από λίγο με ενημέρωσαν ότι την ανέβασε και η zougla .gr πρώτο θέμα μαζί με ηχητικό(δηλώσεις μου τις ώρες που ήμουν υπό κράτηση στην αστυνομία)
Το γεγονός θα γίνει σε πολύ λίγο Πανελλαδικό θέμα και πιστεύω να αποτελέσει την οριστική πολιτική ταφόπλακα για το ζεύγος Φαρμάκη.
Αγαπητοί μου αvαγνώστες και φίλοι .
Έχω μπει στο στόχαστρο μιας αδίστακτης πολιτικής ομάδας που προσπαθεί να με εξοντώσει ηθικά ,επαγγελματικά και οικονομικά.
Δεν ξέρω σε ποιο αριθμό έχουν φτάσει οι μηνύσεις που μου κάνουν σκόπιμα για να με τρομοκρατήσουν και να με φιμώσουν.
Σας διαβεβαιώνω ότι με την δική σας αγάπη και συμπαράσταση θα αντέξω!
Η τρομοκρατία και ο φασισμός δεν θα περάσουν .
Σας ευχαριστώ και πάλι για την αγάπη σας .
Ευχαριστώ όλα τα ΜΜΕ και τους συναδέλφους για την αλληλεγγύη τους και την στήριξή τους!
Αξίζει να αγωνιστούμε όλοι μαζί και πιο πολύ για την νεολαία μας και τα παιδιά μας, ώστε να εξαφανιστούν από την πολιτική και αυτοδιοικητική σκηνή της χώρας μας τα άθλια κατάλοιπα του παλαιοκομματισμού και του φασισμού !
Αυτοί που έφεραν την χώρα μας εδώ που την έφεραν και συνεχίζουν αδίστακτοι και με περίσσιο θράσος το ελεεινό και καταστροφικό έργο τους!

Λάκης Γιαννιδάκης

Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της Σφεντόνα,

Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΗΝΥΣΗ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΗ
  Συγκεκριμένα ο δημοσιογράφος και διευθυντής της sfedona.gr Λάκης Γιαννιδάκης βρισκόταν στην αίθουσα του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου και κάλυπτε δημοσιογραφικά την σημαντική πολιτική εκδήλωση της Νομαρχιακής επιτροπής ΠΑΣΟΚ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ με κεντρικό ομιλητή τον γενικό γραμματέα του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη.
Η πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στην Κορινθία Κατερίνα Φαρμάκη είχε υποβάλλει μήνυση για ένα πολιτικό άρθρο του  Φώτη Νικολακόπουλου.
Το γεγονός αυτό δεν ήταν σε γνώση του Λάκη Γιαννιδάκη. Την ώρα λοιπόν που ο διευθυντής της sfedona.gr κάλυπτε την ομιλία του Ν.Ανδρουλάκη , η πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ειδοποίησε την αστυνομία απαιτώντας την άμεση σύλληψή του με τη διαδικασία του αυτόφωρου.