Τα πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ στην Κορινθία έσπευσαν προς υπεράσπιση του χρυσαυγίτη Μπούκουρα.



"Όλοι αυτοί οι μάρτυρες που προσήλθαν με δική τους πρωτοβουλία ενώπιον Υμών για να καταθέσουν ποια είναι η πραγματική προσωπικότητα μου και η συμπεριφορά μου, ανέδειξαν με τις καταθέσεις τους την πραγματική μου εικόνα, ο καθένας από αυτούς για όσα γνωρίζει για εμένα και παρά το γεγονός ότι όλο αυτό το χρονικό διάστημα, μόνο και μόνο επειδή είμαι βουλευτής της Χρυσής Αυγής, «βάλλομαι» στο πλαίσιο μιας τεράστιας επικοινωνιακής εκστρατείας. Παρά τα όσα ακούγονται για την Χρυσή Αυγή, οι άνθρωποι αυτοί, οι οποίοι προέρχονται από άλλους κομματικούς χώρους, πολλοί δε από αυτούς είναι στελέχη άλλων κομμάτων, ήρθαν, παρά το κόστος που μπορεί να έχει αυτή τους η επιλογή και κατέθεσαν για την πραγματική ποιότητα του χαρακτήρα μου, η οποία απέχει παρασάγκας από συμπεριφορές και πράξεις άλλων προσώπων για τους οποίους έχουν ασκηθεί διώξεις."
Αυτά μεταξύ άλλων αναφέρει στο  υπόμνημα που κατέθεσε στους ανακριτές ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Στάθης Μπούκουρας. Ως μάρτυρες υπεράσπισης του κ.Μπούκουρα κατέθεσαν, σύμφωνα με το morias-news.gr κι άλλες ιστοσελίδες, οι εξής:

Ο Αννίβας Παπακυριάκος, Δήμαρχος Βέλου-Βόχας υποστηριζόμενος απο την ΝΔ.

Ο Βασίλης Νανόπουλος- Υποψήφιος δήμαρχος Κορίνθου υποστηριζόμενος απο την ΝΔ.

Ο Γιάννης Γκεζερλής-Υποψήφιος δήμαρχος Κορίνθου.

Ο Γιώργος Γεωργούσης-Πρόεδρος Ενωσης γεωργικών Συνεταιρισμών Νεμέας.

Ο Γιάννης Βαφειάδης-Υπεύθυνος Πολιτικού Σχεδιασμού και Εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό Κορινθίας.

Ο Σωκράτης Τόγιας-Υποψήφιος δήμαρχος Κορίνθου.