Ερωτηματικά από την έλλειψη κάθε δραστηριότητας στο εργοτάξιο του ΜΕΤΡΟ της Νίκαιας.


Πέρασαν 47 ημέρες απο την άφιξη του "Ιππόδαμου" (Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων (TBM) στο σταθμό της Νίκαιας. Εντός χρονοδιαγράμματος και προϋπολογισμού, όπως σημειώνει δελτίο τύπου της εταιρείας Αττικό Μετρό Α.Ε και κατόπιν μικρής διάρκειας προγραμματισμένης συντήρησης, θα συνεχίσει την πορεία του προς τον Σταθμό «Μανιάτικα», στον οποίο αναμένεται να φτάσει έως το τέλος του 2015. 
Τον σταθμό της Νίκαιας επισκέφθηκε στις 24/5/15  η επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής, Corina Cretu, καθώς το έργο χρηματοδοτείται από το τρέχον ΠΕΠ Αττικής και θα συνεχίσει στο νέο ΕΣΠΑ. 


Οι προσπάθειες των μηχανικών του αναδόχου του έργου (κοινοπραξία J&P Αβαξ, Ghella SPΑ, Alstom Transport SA) και της εταιρείας Αττικό Μετρό εστιάζονται στον σταθμό του μετρό στον Πειραιά, το πιο απαιτητικό τεχνικά σημείο της επέκτασης. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι συνθήκες έχουν αποδειχθεί δυσκολότερες από ό,τι είχε αρχικά εκτιμηθεί, οδηγώντας σε μερικό ανασχεδιασμό και συνεπώς σε καθυστέρηση (περίπου 8 μηνών) την ολοκλήρωση του έργου, που τοποθετείται πλέον στο 2018. Ο σταθμός Πειραιά θα κατασκευαστεί κάτω από τη στάθμη της θάλασσας: για τον λόγο αυτό οι διαφραγματικοί τοίχοι, δηλαδή το πρώτο κέλυφος του σταθμούν θα φθάσουν σε βάθος 40 μέτρων, 15 μέτρα πιο κάτω από τη σήραγγα. Οι τοίχοι θα λειτουργήσουν ως φράγμα, απορροφώντας την πίεση που ασκεί το νερό από τα πλάγια.


Σήμερα κάναμε μια βόλτα στη πλατεία του Αγ. Νικολάου για μια μικρή έρευνα και φωτογράφηση των έργων και της ευρύτερης περιοχής , η οποια ειναι περιττό να τονίσουμε, πως βρίσκεται σε παρακμάζουσα μορφή, ενώ τα λιγοστά καταστήματα που έχουν απομείνει ακόμα ανοιχτά, δίνουν αγώνα επιβίωσης.
Η εικόνα που συναντήσαμε αλλά και απο πληροφορίες που συλλέξαμε, δείχνει ότι έχει    σταματήσει σχεδόν κάθε δραστηριότητα στο εργοτάξιο, ενώ έγιναν και απολύσεις προσωπικού. 
Το σύνολο της επέκτασης με τους υπό κατασκευή σταθμούς «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός», «Νίκαια», «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο» αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές του 2018, με βάση πάντα το δελτίο τύπου. 


Η κατασκευή του σταθμού της Νίκαιας θα ολοκληρωθεί το 2017, οπως διαβεβαίωσε ο διευθυντής του εργοταξίου επιτροπή επαγγελματιών της περιοχής που τον επισκέφθηκε για να εκφράσει αιτήματα σχετικά με προβλήματα που δημιουργούνται απο την αναγκαστική συμβίωση τους όσο εξελίσσεται το έργο. Τους πληροφόρησε επίσης οτι θα πρέπει να τελειώσει όλο το έργο για να δοθεί προς χρήση του κοινού, κάτι που φαίνεται "περίεργο" και νομίζω αντιοικονομικό, όταν μπορείς να δίνεις τμηματικά τον κάθε σταθμό σε λειτουργία μόλις θα είναι έτοιμος, κερδίζοντας έτσι χρόνο και χρήμα..
Οι πολίτες και οι επαγγελματίες της περιοχής πάντως δικαιολογημένα   θα ήθελαν να λειτουργήσει  έστω και μια ώρα πιο γρήγορα...