Το Φαρμακοπωλείο μας!



Όταν στις αρχές του Μάη 2019 οι κάτοικοι του Κόρφου είδαμε από μακριά, έναν πράσινο σταυρό να αναβοσβήνει στον κεντρικό δρόμο του χωριού, σχεδόν δεν το πιστεύαμε!!
Φαρμακείο στον Κόρφο, σε ένα χωριό 400 δημοτών ;;; Δεν είναι δυνατόν!
Και όμως, ήταν πραγματικότητα. Σε ένα ανακαινισμένο παλιό σπίτι του χωριού,  μικρο συμπαθητικό πλήρως εξοπλισμένο και λειτουργικό φαρμακείο με ένα ακόμα μεγαλύτερο προσόν! Μια νέα σε ηλικία και στον κλάδο φαρμακοποιό την Ολυμπία Παπαδημητρίου που με ένα τεράστιο χαμόγελο πάντα, εξυπηρετεί, συμβουλεύει, βοηθάει ιατρικά και φαρμακευτικά τους κατοίκους και τους παραθεριστές του Κόρφου.


 Πράγματι το φαρμακείο στον Κόρφο ήρθε να καλύψει μια άμεση ανάγκη των κατοίκων για ιατρική φροντίδα, το κοντινότερο φαρμακείο ήταν σε απόσταση 10 χιλιομέτρων. Ένα προβληματισμό όμως έχουν όλοι οι κάτοικοι. Κατά πόσο το φαρμακείο θα μπορέσει να ανταπεξέλθει οικονομικά, ειδικά εκτός της καλοκαιρινής σεζόν, (στην οποία οι κάτοικοι πολλαπλασιάζονται), όταν οι μόνιμοι κάτοικοι και οι έχοντες εξοχική κατοικία στο χωριό μειώνονται αισθητά.
Αυτός ήταν από την αρχή και ο δικός μου προβληματισμός, γι αυτό θέλησα να κάνω μια συζήτηση με την Ολυμπία, τώρα που τελείωσε η καλοκαιρινή σεζόν, βλέποντας το πρόβλημα της οικονομικής επιβίωσης σαν επιχείρηση.
"Είμαι φαρμακοποιός δεν είμαι επιχειρηματίας" μου δηλώνει ορθά κοφτά η Ολυμπία. "Μου αρέσει η δουλειά μου, μου αρέσει η επαφή με τον κόσμο, μου αρέσει να βοηθάω όπου μπορώ. Αυτό στους λίγους μήνες που λειτουργεί το φαρμακείο έχει ανταπόκριση και στους κατοίκους του, έχουν πλέον "δεθεί" μαζί μου, με βλέπουν σαν ένα δικό τους άνθρωπο"!


Ωράριο σχεδόν δεν υπάρχει για την Ολυμπία και τη πολύτιμη "βοηθό" της, τη μητέρα της! Μέχρι αργά το βράδυ παρούσες και οι δυο να εξυπηρετήσουν κάθε ζήτηση, κάθε ανάγκη. 
Το φαρμακείο, είναι πράγματι ένα αναγκαίο στολίδι για τον Κόρφο. Στους κατοίκους του μένει να το στηρίξουν για να μπορέσει να επιβιώσει και οικονομικά, γιατί μόνο η προσφορά και η καλή διάθεση της Ολυμπίας δεν φτάνουν.